Ο θρυλικός κροκόδειλος της Lacoste έδωσε τη θέση του προσωρινά σε 10 είδη άγριων ζώων που απειλούνται με εξαφάνιση. Η εταιρία λάνσαρε 10 νέα λογότυπα ένα για κάθε απειλούμενο προς εξαφάνιση είδος σε μία σειρά ενδυμάτων σχεδιασμένη γι’ αυτόν τον σκοπό.

Φώκιες, ρινόκεροι, χελώνες, τίγρεις και άλλα είδη υπό εξαφάνιση, έγιναν τα λογότυπα της εταιρίας αντικαθιστώντας τον κροκόδειλο.

Αξίζει να αναφερθεί πως το κάθε σχέδιο παράχθηκε σε συγκεκριμένο αριθμό. Στον αριθμό που αντιστοιχεί στον πληθυσμό του κάθε είδους που υπάρχει αυτή την στιγμή. Για παράδειγμα, σύμφωνα με έρευνες, εκτιμάται πως έχουν απομείνει μόλις 350 τίγρεις της Σουμάτρα, γι’αυτό και η εταιρία αθλητικών ενδυμάτων παρήγαγε συνολικά 350 μπλουζάκια με το συγκεκριμένο λογότυπο.

Τα λευκά μπλουζάκια τύπου polo έγιναν πραγματικά ανάρπαστα από τους καταναλωτές και η εταιρία κατάφερε να συγκεντρώσει ένα αρκετά μεγάλο χρηματικό ποσό. Συνολικά διατέθηκαν 1.775 μπλούζες polo προς τη τιμή των 185 δολαρίων.

Το ποσό θα διατεθεί για την στήριξη οικολογικών δράσεων.

Όλα τα έσοδα από την πρωτότυπη καμπάνια της εταιρίας θα διατεθούν στην “Διεθνή Ένωση Προστασίας της Φύσης” (IUCN).

Η διεθνής οργάνωση έχει ιδρυθεί στην Γαλλία και έχει ενεργό ρόλο στις προσπάθειες προστασίας της φύσης. Επίσης η διεθνής οργάνωση, εκδίδει και τον λεγόμενο “Κόκκινο κατάλογο” με τα είδη που απειλούνται υπό εξαφάνιση ανά τον κόσμο.