Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που ο πρίγκιπας Κάρολος βοήθησε να ξεκινήσει η Εκστρατεία για το Μαλλί (Campaign for Wool) σε μια προσπάθεια ενημέρωσης των καταναλωτών για το φυσικό, βιοδιασπώμενο και βιώσιμο υλικό.

Νωρίτερα φέτος, συνέχισε να μεταδίδει το μήνυμά του με μια σειρά βίντεο που παρέχουν σημαντικές γνώσεις σχετικά με τις περιβαλλοντικές διαφορές μεταξύ των φυσικών ινών και των τεχνητών επιλογών.

Αποτελούμενη από έξι βίντεο διάρκειας 15 δευτερολέπτων η σειρά με αφηγητή τον Άλεξ Τζέιμς των Blur προβάλλει τις αξιοσημείωτες διαφορές μεταξύ της χρήσης μαλλιού και τεχνητών ινών – σε χαλιά, ρούχα και κουρτίνες.

Προωθώντας το σύνθημα “επιλέξτε με σύνεση, ελέγξτε ότι είναι μαλλί”, η καμπάνια προτρέπει τους καταναλωτές να μελετούν τις επιλογές τους όταν αγοράζουν.

“Όταν το μαλλί απορρίπτεται στο έδαφος ή στο νερό, χρειάζεται πολύ μικρός χρόνος για να διαλυθεί, ενώ είναι εξαιρετικά δύσκολη και αργή ή αδύνατη η διάσπαση των περισσοτέρων συνθετικών και πλαστικών”, αναφέρει η οργάνωση στο Instagram.

“Υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει”, ανέφερε ο πρίγκιπας Κάρολος της Ουαλίας στο συνέδριο της οργάνωσης το 2016, αναγνωρίζοντας ότι οι σχεδιαστές μόδας χρησιμοποιούν περισσότερο μαλλί στη δουλειά τους από ό, τι πριν από μια δεκαετία.