Το δέρμα γύρω από τα μάτια αποτελεί ιδιαίτερα ευαίσθητη ζώνη καθώς είναι πέντε φορές λεπτότερο από αυτό του υπόλοιπου σώματος. Η έλλειψη ύπνου, το άγχος ακόμα και οι τόσο “αθώοι” ξηροί καρποί που συνόδευαν το κρασί το προηγούμενο βράδυ είναι κάποιοι από τους λόγους που οδηγούν στο πρήξιμο των άνω και κάτω βλεφάρων.

Μία διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά με ιδιαίτερη έμφαση στο πράσο, το μάραθο και την πικραλίδα τονώνει τη λεμφική κυκλοφορία ενώ το νερό και τα αφεψήματα διευκολύνουν τη ροή του αίματος καταπολεμώντας την κατακράτηση νερού.

Εκτός όμως από τη διατροφή οι πέντε τρόποι που ακολουθούν ανακουφίζουν με φυσικό τρόπο τα πρησμένα βλέφαρα.

Τριμμένη πατάτα

Ξεφλουδίστε και τρίψτε μία ωμή πατάτα. Τυλίξτε το τρίμμα της πατάτας μέσα σε μία γάζα και βάλτε το στο ψυγείο. Μόλις δροσιστεί αρκετά μπορείτε να βάλετε τη γάζα με το τρίμμα πατάτας στα πρησμένα βλέφαρα για 10 λεπτά.

Χαμομήλι ή τσάι

Σε χλιαρό νερό μουλιάζετε 2 σακουλάκια με χαμομήλι ή τσάι. Αφού κρυώσουν, τα εφαρμόζετε πάνω στα μάτια για πέντε λεπτά.

Αγγούρι

Οι ροδέλες αγγουριού αποτελούν μία από τις συνηθέστερες τεχνικές για πρησμένα βλέφαρα. Τοποθετείστε απευθείας τις ροδέλες αγγουριού στα μάτια για αποσυμφόρηση και ξεκούραση.

Ένα παγάκι

Τέλος, ακόμα και ένα απλό παγάκι μπορεί να προσφέρει ανακούφιση στα πρησμένα βλέφαρα. Τυλιγμένο σε ένα υφασμάτινο πανάκι για να αποφύγετε τον ερεθισμό του δέρματος τοποθετείστε το παγάκι στα μάτια για λίγα λεπτά.

Κομπρέσες λεβάντας

Η λεβάντα έχει τη δυνατότητα να προσφέρει αποσυμφόρηση και ηρεμία. Σε ένα μπολ ρίξτε 1/4 της κούπας νερό και λίγες σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας. Εφαρμόστε μουλιασμένες με αυτό το μίγμα κομπρέσες στην περιοχή των ματιών.

Επίσης τα πρησμένα βλέφαρα ανακουφίζει και η άμεση εφαρμογή ανθόνερου λεβάντας.