Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας, οι ατέλειωτες ώρες ορθοστασίας, τα πανέμορφα αλλά επίπονα τακούνια, οι αθλητικές προπονήσεις… Μία λίστα δραστηριοτήτων δίχως τελειωμό καταπονεί καθημερινά το σώμα και ιδιαίτερα τα πόδια τα οποία ζητούν ανάπαυση και την απαραίτητη φροντίδα κάθε εποχή και όχι μόνο το καλοκαίρι.

Σύμφωνα με έρευνες ο μέσος άνθρωπος διανύει στη διάρκεια της ζωής του μία απόσταση περισσότερο από τέσσερις φορές τον γύρο του κόσμου.

Εκτιμάται πως η εμφάνιση προβλημάτων σε μία γυναίκα στα πόδια είναι 4 φορές περισσότερα από ότι στους άνδρες εξαιτίας των ψηλών τακουνιών.

Οι περισσότερες γυναίκες αφιερώνουν αρκετό χρόνο και χρήματα για την περιποίηση των χεριών και του προσώπου αφήνοντας τα κάτω άκρα παραμελημένα.

Ακολουθούν 3 φυσικές συνταγές που αφήνουν την ένταση της καθημερινότητας εκτός, φέρνουν τη φροντίδα του σπα στο σπίτι και χαρίζουν πόδια ανάλαφρα!

Φυσική συνταγή για ξεκούραση

Καθώς η ορθοστασία και το περπάτημα επιβαρύνουν τα πόδια, φροντίστε τα όπως τους αξίζει. Μέσα σε μία μεγάλη λεκάνη με ζεστό νερό διαλύετε 4 κουταλιές της σούπας κόκκινο άργιλο, 1 κουταλάκι του γλυκού γλυκό αμυγδαλέλαιο και 1 κουταλιά της σούπας χονδρό αλάτι.

Αφού το μείγμα κρυώσει λίγο προσθέτετε δύο σταγόνες αιθέριο έλαιο μέντας και δύο σταγόνες αιθέριο έλαιο κυπαρισσιού. Χαλαρώστε τα πόδια και χαρείτε τις ευεργετικές ιδιότητες όλων αυτών των συστατικών για 20 λεπτά.

Φυσική συνταγή για χαλάρωση

Σε μία μεγάλη λεκάνη με χλιαρό νερό προσθέτετε 4 σταγόνες αιθέριου ελαίου λεβάντας και διαλύετε μία κουταλιά της σούπας σόδα. Ξεκουράστε τα πόδια σας βυθίζοντας τα στο χλιαρό νερό για 15 – 20 λεπτά. Στεγνώστε προσεκτικά τα πόδια σας ειδικά ανάμεσα στα δάχτυλα (είναι η περιοχή που αγαπούν οι μύκητες) με μία απαλή πετσέτα και νιώστε τα πόδια σας καινούρια!

Tip:

Μπορείτε στη διάρκεια του ποδόλουτρου να τρίψετε τις φτέρνες σας με ελαφρόπετρα για να μαλακώσουν και τα σκληρά μέρη να απομακρυνθούν ευκολότερα. Η εμφάνιση του σκληρού δέρματος στα πόδια είναι συχνά σημάδι ότι τα πόδια είναι παραμελημένα και χρειάζονται προσοχή.

Φυσική συνταγή για τόνωση

Ένα ποδόλουτρο για τόνωση θα δώσει δύναμη στα πόδια πριν από μία βραδινή έξοδο ή θα ανακουφίσει τα πρησμένα πόδια έπειτα από μία έντονη ημέρα με αρκετό περπάτημα ή ορθοστασία.

Προσθέστε 5 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεμονιού, 5 σταγόνες αιθέριο έλαιο κυπαρισσιού και 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο σε μία μεγάλη λεκάνη με χλιαρό νερό. Προσθέστε επίσης μία κουταλιά της σούπας σόδα και ένα ποτήρι ξίδι από οινόπνευμα. Μουλιάστε τα πόδια σε αυτό το καταπραϋντικό μείγμα που βοηθά στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος και ξεκουράζει.

Η σωστή περιποίηση των ποδιών χρειάζεται όχι μόνο για λόγους αισθητικής αλλά και υγιεινής αφού τονώνει την κυκλοφορία του αίματος και ξεκουράζει όλο το σώμα από το στρες της καθημερινότητας. Αξίζουν λοιπόν λίγα λεπτά χαλάρωσης από το καθημερινό πρόγραμμα για όμορφα και υγιή πόδια πάντα.