Το σχοινάκι αποτελούσε για πολλούς ένα διασκεδαστικό παιχνίδι της παιδικής ηλικίας. Μία χαρούμενη ατομική φυσική δραστηριότητα ή και ομαδική. Στα παιδικά μάτια έμοιαζε με παιχνίδι όμως είναι ένας πρώτης τάξεως τρόπος εκγύμνασης.

Το σχοινάκι αποτελεί μια εξαιρετική μορφή γυμναστικής στις περιπτώσεις που το budget είναι περιορισμένο ή το γυμναστήριο δεν είναι προσελκύει το ενδιαφέρον.

Μπορεί να πραγματοποιηθεί από την άνεση του σπιτιού και δεν είναι λίγες οι φορές που χαρίζει ένα καλλίγραμμο σώμα! Βασικό σημείο αναφοράς είναι πως το σχοινάκι είναι ιδανικό ακόμα και για αρχάριους.

Για τους αρχάριους 3 λεπτά καθημερινής ενασχόλησης με το σχοινάκι είναι αρκετά για να βοηθήσουν τη φυσική κατάσταση του οργανισμού. Με λίγη προσοχή το σώμα βρίσκει τον σωστό ρυθμό. Σταδιακά τα λεπτά της γυμναστικής αυξάνονται καθώς ο σκοπός είναι η άσκηση να γίνεται γρήγορα και με ρυθμό για να έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Η ζωή για τους περισσότερους κινείται σε έντονους ρυθμούς το ίδιο και η άσκηση που επιλέγουν. Για όσους ο χρόνος στο καθημερινό πρόγραμμα είναι περιορισμένος το σχοινάκι θα μπορούσε να είναι μία προτεινόμενη εναλλακτική γυμναστική.

Μόλις 5 λεπτά σχοινάκι (εξαρτάται από την ένταση) μπορεί να συγκριθούν σχεδόν με ένα χιλιόμετρο τρέξιμο αποτελώντας με αυτόν τον τρόπο μία εκπληκτική μορφή αερόβιας άσκησης.

Όσοι επιλέγουν αυτό τον τρόπο εκγύμνασης στην καθημερινότητα τους, έχουν τη δυνατότητα να γυμνάσουν διάφορα σημεία του σώματος τους κάνοντας διαφορετικά πηδήματα με το σχοινάκι. Για παράδειγμα για δυνατούς κοιλιακούς, τα γόνατα φτάνουν ψηλά κοντά στο στομάχι.

Κάνοντας σχοινάκι πραγματοποιείται όχι μόνο εκγύμναση σώματος αλλά και μυαλού. Στην προσπάθεια να διατηρηθεί ο σωστός ρυθμός και ο βηματισμός, το μυαλό εστιάζει στην άσκηση βοηθώντας στην αυτοσυγκέντρωση.

Η πιθανότητα έλλειψης ενδιαφέροντος όταν κάποιος κάνει σχοινάκι είναι μικρότερη σε σύγκριση με άλλα είδη γυμναστικής στο σπίτι, όπως ποδήλατο ή διάδρομος.

Αν μπορούσε να χαρακτηριστεί με μία λέξη αυτή θα ήταν ευελιξία. Χωράει άνετα στην τσάντα, είναι ελαφρύ και μπορεί να το έχει κάποιος μαζί του όπου και αν βρεθεί για να αφιερώσει λίγο χρόνο στον εαυτό του και να γυμναστεί.

Ακόμα και σε ένα ολιγοήμερο ταξίδι λίγα λεπτά άσκησης με το σχοινάκι πραγματοποιούνται με μεγάλη ευκολία.

Είναι ένας εύκολος τρόπος γυμναστικής με πολλά οφέλη. Χαρίζει ένα υπέροχο σώμα και μία όμορφη ψυχολογία νιώθοντας τη ζωντάνια της παιδικής ηλικίας.

Σε κάθε περίπτωση που κάποιος σκεφτεί να πιάσει ξανά το σχοινάκι καλό θα ήταν να συμβουλευτεί έναν γιατρό όπως φυσικά και για κάθε άλλο είδος άσκησης.