Η νέα τάση στο περπάτημα ακούει στο όνομα Power Walking ή αλλιώς δυναμικό περπάτημα για ενδυνάμωση σώματος και γρήγορη καύση λίπους.

Γιατί ναι στο Power Walking;

Το power walking είναι ο ιδανικός τρόπος να επαναφέρεις το σώμα σου στην τάξη μετά από μία περίοδο γευμάτων με πολλές θερμίδες όμως ο εντυπωσιακός τρόπος καύσης δεν είναι ο μόνος λόγος για να επενδύσει κάποιος σε αυτό.

Το Power Walking όταν γίνεται σωστά συμβάλει στην υγεία της καρδιάς, των αρθρώσεων και στην συναισθηματική ευεξία.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η σωστή εξάσκηση του power walking ενεργοποιεί γρήγορα το μεταβολισμό, καίει μέχρι και 60% περισσότερες θερμίδες από το διάδρομο γυμναστικής και δεν καταπονεί τους μυς και τις αρθρώσεις των ποδιών, όπως το jogging.

Ακόμη έρευνες έχουν επίσης αποδείξει πως το Power Walking μειώνει επίσης τον κίνδυνο για υψηλή αρτηριακή πίεση, υψηλά επίπεδα χοληστερόλης και διαβήτη.

Στο Power Walking δίνεται έμφαση στην ταχύτητα και στην έντονη κίνηση των χεριών η οποία δίνει ρυθμό και ένταση. Ο συνδυασμός αυτός είναι το κλειδί που αυξάνει τα οφέλη που προσφέρει αυτή η άσκηση στην υγεία.

Κατά τη διάρκεια του Power Walking ο διασκελισμός είναι αρκετά μεγάλος (άνοιγμα πάνω από 50 εκατοστά) και το σώμα έχει σχετική κλίση προς τα εμπρός.

Στόχος της άσκησης είναι να φτάσει κάποιος στο σημείο να διανύει μία απόσταση 1 χιλιομέτρου στα 7 λεπτά, που σημαίνει 6 με 8 χιλ. την ώρα.

Στο power walking τα χέρια τα οποία όπως προαναφέρθηκε έχουν ενεργό ρόλο καθ’όλη τη διάρκεια της άσκησης, βοηθούν την καλύτερη κίνηση της λεκάνης και μοιράζουν την προσπάθεια των ποδιών.

Στο δυναμικό περπάτημα χρειάζεται να δοθεί προσοχή στα πόδια για να μην είναι πιο ανοιχτά από τους ώμους. Με αυτόν τον τρόπο όλο το σώμα γυμνάζεται καλύτερα.

Σε κάθε περίπτωση πριν την ενασχόληση με το power walking καλό θα ήταν κάποιος να συμβουλευτεί έναν γιατρό όπως φυσικά και για κάθε άλλο είδος άσκησης.