Η γυμναστική δεν είναι μόνο σύντροφος της ομορφιάς αλλά και της υγείας. Η γυμναστική ως τρόπος ζωής ενδυναμώνει του μυς του σώματος, προσφέρει ελαστικότητα και καταφέρνει να κάνει τον χρόνο σύμμαχο και όχι εχθρό αφού θωρακίζει τον οργανισμό από τις συνέπειες του.

Πολλές γυναίκες που έχουν εντάξει τη γυμναστική στην καθημερινότητα τους στο πλαίσιο ενός “well being” τρόπου διαβίωσης, δίνουν συνήθως την προσοχή τους στην εκγύμναση των ποδιών ή στην κοιλιά παραμελώντας τα χέρια και το στήθος.

Τα δυνατά και γραμμωμένα χέρια θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως “στόχος πρόκληση” για τις γυναίκες και αυτό γιατί τα χέρια αποτελούν ένα από τα δυσκολότερα σημεία εκγύμνασης για αυτές με τα αποτελέσματα των προσπαθειών να αργούν να φανούν.

Οι παρακάτω τρεις λόγοι επισημαίνουν γιατί μία γυναίκα δεν πρέπει να εγκαταλείπει τις προσπάθειες αλλά να υλοποιεί τον “στόχο βουνό” εδώ και τώρα!

Βελτίωση των καθημερινών δραστηριοτήτων

Κυριολεκτικά όπως λέει και η έκφραση: “Θα σου λυθούν τα χέρια”!

Από την εξάδα με το νερό από το super market μέχρι εκείνη την κούτα που είναι απαραίτητη από την αποθήκη… Κάθε κίνηση γίνεται πιο απλή όταν έχουν ενδυναμωθεί αυτά τα “σημεία – κλειδιά” του σώματος. Οι αντοχές του σώματος αυξάνονται σε βαθμό με τον καιρό εντυπωσιάζεται ο ίδιος ο εαυτός με τη δύναμη του.

Η πλάτη και τα χέρια δεν πονούν με την παραμικρή κίνηση και οι διακοπές για παράδειγμα ξεκινούν με ενθουσιασμό και όχι πιάσιμο λόγω βαλίτσας!

Καλύτερη στάση σώματος

Η κακή στάση του σώματος είναι ένα θέμα που απασχολεί όλο και περισσότερους ανθρώπους τα τελευταία χρόνια με κύρια αιτία την πολύωρη καθημερινή εργασία στον υπολογιστή. Η λύση για ένα ίσιο σώμα χωρίς πόνους είναι και πάλι η γυμναστική.

Γυμνάζοντας το στήθος, την πλάτη και τους ώμους η στάση του σώματος βελτιώνεται. Οι μυς που περιβάλλουν τους ώμους και την ωμοπλάτη είναι σημαντικοί για την σταθεροποίηση των αρθρώσεων. Το σώμα στέκεται πιο ίσια, αποκτά σταθερότητα και όχι την ανεπιθύμητη καμπούρα.

Βέλτιστες αναπνοές

Η αναπνοή είναι η λειτουργία του οργανισμού που είναι συνυφασμένη με την ίδια τη ζωή. Μία λειτουργία που γίνεται αυτόματα όμως τις περισσότερες φορές δε γίνεται σωστά καθώς περιορίζεται στη ρηχή αναπνοή.

Η γυμναστική του στήθους δεν βελτιώνει μόνο την στάση του σώματος αλλά και τις αναπνοές. Οι μυς που πλαισιώνουν το στήθος αναπτύσσονται βοηθώντας το διάφραγμα να ανοίξει. Οι ανάσες γίνονται καλύτερες και πιο βαθιές.

Η σωστή αναπνοή είναι ιδιαίτερα σημαντική αφού η καλή οξυγόνωση των ιστών και του εγκεφάλου οδηγεί στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού.

Ο οργανισμός αποκτά μεγαλύτερες αντοχές με την πνευματική κούραση να μειώνεται όπως και η σωματική.

Η ποιότητα του ύπνου βελτιώνεται ενώ ο ξεκούραστος εγκέφαλος εξασφαλίζει διαύγεια πνεύματος αλλά και γραμμωτούς μυς στο σώμα.