Για τους περισσότερους η πρώτη σκέψη στο άκουσμα της βιταμίνη C είναι ένας φρεσκοστυμμένος χυμός πορτοκαλιού για γερό ανοσοποιητικό! Η “πορτοκαλάδα της μαμάς” που πάντα πρέπει να καταναλωθεί γρήγορα για να μην χάσει τις βιταμίνες της!

Η βιταμίνη C εκτός από τη θωράκιση του ανοσοποιητικού συστήματος συμβάλει στη λειτουργικότητα και την ανανέωση του δέρματος. Αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την υγεία και δεν εμπεριέχεται μόνο στα πορτοκάλια…

Ποια είναι τα 4 οφέλη της βιταμίνης C για την επιδερμίδα

Διεγείρει τη σύνθεση κολλαγόνων ινών, επιτυγχάνοντας παράλληλα την ιδανική αρχιτεκτονική τους δομή, ώστε να προάγει τη σφριγηλότητα, τον όγκο και τη λεία και νεανική όψη της επιδερμίδας.

Με τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες που διαθέτει, απομακρύνει τις ελεύθερες ρίζες που σχηματίζονται με τη δράση της UV-ακτινοβολίας και οι οποίες προξενούν οξειδωτικό stress και καταστροφή των δερματικών κυττάρων. Με αυτόν τον τρόπο προστατεύει σημαντικά την επιδερμίδα από τη φωτογήρανση.

Βελτιώνει σε μεγάλο βαθμό τη δερματική επούλωση, αναστέλλοντας τη δημιουργία υπερτροφικών ουλών.

Αναστέλλει την παραγωγή μελανίνης από τα μελανοκύτταρα του δέρματος, αποτελώντας έτσι σημαντικό παράγοντα στην αντιμετώπιση των ηλιακών κηλίδων, του μελάσματος και των δυσχρωμιών του δέρματος.

Οι σημαντικότερες πηγές για την πρόσληψη της βιταμίνης C εκτός από το πορτοκάλι!

  • Μπρόκολο
  • Παπάγια
  • Γκουάβα
  • Κόκκινες πιπεριές
  • Θυμάρι και μαϊντανός
  • Φράουλες
  • Κατσαρό λάχανο
  • Κουνουπίδι
  • Ακτινίδιο όπου είναι και το πλουσιότερο φρούτο σε βιταμίνη C